اتاق خواب آبی

اتاق خواب آبی

اتاق خواب آبی

اگر از افراد مختلف بپرسید که کدام رنگ را دوست دارند، احتمال اینکه اکثریت آن‌ها رنگ آبی را انتخاب کنند بسیار زیاد است. نظرسنجی‌ها در سراسر جهان هم تایید می‌کنند که رنگ آبی محبوب‌ترین رنگ جهان شناخته می‌شود. این رنگ باعث ایجاد حس آرامش در شما خواهد شد و باعث می‌شود در اتاق خواب آبی راحتر بخوابید در ادامه قصد داریم چندین ایده از اتاق خواب آبی به شما بدهیم. تا اگر قصد نقاشی ساختمان داشتید از آن‌ها استفاده کنید. با کافه نقاشی همراه باشید.

 

چرا رنگ آبی را انتخاب کنیم؟

آبی از زمان‌های بسیار قدیم یک رنگ مهم در هنر و دکوراسیون بوده‌است. در قرن هشتم، هنرمندان چینی از رنگ آبی کبالت برای رنگ آمیزی چینی‌های ظریفِ آبی و سفید استفاده کردند. در قرون وسطی، هنرمندان اروپایی از آن در پنجره‌های کلیساها استفاده می‌کردند.

اروپایی‌ها لباس‌های رنگی با رنگ گیاهی از وسمه می‌پوشیدند تا اینکه رنگ بهتر نیلی از آمریکا جای آن را گرفت. در قرن نوزدهم، رنگ‌های مصنوعی و رنگ‌های آبی به تدریج جایگزین رنگدانه‌های معدنی و رنگ‌های مصنوعی شدند. از آنجا که آبی معمولاً با هارمونی همراه بود، به عنوان رنگ پرچم‌های سازمان ملل انتخاب شد.

 

ایده‌هایی برای اتاق خواب آبی

تا اینجای کار نکاتی در مورد رنگ آبی و چرایی انتخاب آن بیان کردیم. حالا قصد داریم شما را با ایده‌هایی در مورد اتاق آبی آشنا کنیم. با کافه نقاشی همراه باشید.

 

آبی آسمانی

آبی آسمانی - اتاق خواب آبی

یک اتاق خواب زیبا به رنگ آبی آسمانی همیشه باید از نور خوبی برخوردار باشد! تجربه تابش نور خورشید در این اتاق بسیار زیبا و دلنشین است.

 

آبی ساحلی و سفید

آبی ساحلی و سفید - اتاق ابی

اتاق خواب ساحلی که جذابیت رنگ آبی و روشنایی سفید را با هم ترکیب می‌کند، فضای ایده آلی برای هر کسی است که خواب یک اتاق خواب خیره کننده می‌خواهد. 

 

آبی تیره و روشن

آبی تیره و روشن

اگر قصد دارید برخی از عناصر شیک را به اتاق خود اضافه کنید، پالت رنگ آبی مناسب برای آنها مناسب است! این یک روش عالی برای ایجاد فضای تازه و جوان در اتاق است! 

 

آبی دریا و سفید

آبی دریا و سفید - اتاق آبی

برای الهام گرفتن از رنگ سفید و آبی که در نقاشی این اتاق استفاده شده است نگاه کنید! ظاهر سنتی آنها زیبایی و آزادی دریا را به شما هدیه می‌دهد.

 

طوسی و آبی

طوسی و ابی - اتاق آبی

یک اتاق خواب کاملا منظم و دارای بسیاری از عناصر خنثی می‌تواند به سرعت احساس یکنواختی کند، بنابراین یک دیوار آبی روشن ساده بهترین چیز برای با طراوت بخشیدن به در و دیوار است.

 

آبی و خاکستری روشن

آبی و خاکستری روشن

وقتی در اتاق خوابی مانند این اتاق بخوابید، هر روز احساس تعطیلات می‌کنید! یکی از ویژگی‌های این اتاق خواب این است فضای اتاق از وسایل مختلف پر نشده است و به تقلید از آسمان چیدمان دارد. 

 

آبی و سفید

آبی و سفید - اتاق خواب آبی

یک اتاق خواب باید احساس راحتی و دنج داشته باشد‎، اما وقتی یک اتاق واقعا بزرگ دارید، گاهی اوقات این احساس از بین می‌رود. می‌توانید این احساس را با رنگ آبی تیره دوباره بدست آورید.

 

آبی مدرن

آبی مدرن

نیازی به مبلمان و وسایل بیش از حد در اتاق خواب نیست. همین که این رنگ آبی را برای دکور و رنگ آمیزی دیوار انتخاب کرده باشید ظاهر اتاق خواب ارتقا پیدا خواهد کرد.

 

آبی تیره

آبی تیره اقیانوسی

اگر یک اتاق خواب با رنگ ابی تیره داشته باشید، حس قرار گرفتن در زیر آب‌های اقیانوس را خواهید داشت. در کنار این رنگ از رنگ خاکستری به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید.

 

آبی تیره

آبی تیره - رنگ آبی برای اتاق خواب

آیا می‌خواهید اتاقی با نور مناسب داشته باشید که هنوز احساس خنکی و شادابی داشته باشد؟ دیوار اتاق خواب بزرگ خود را با رنگ آبی تیره رنگ آمیزی کنید.

 

آبی سیر

آبی سیر

اتاق خواب روشن شما سزاوار نوعی راز و رمز است و چه راهی بهتر از فضای داخلی آبی که همیشه احساس کنجکاوی را در شما تداعی می‌کند!

 

آبی تیره و سفید

آبی تیره و سفید

یک اتاق بزرگ با سقف‌های بلند می‌تواند ترسناک باشد. دیوارهای آبی به شما کمک می‌کنند یک اتاق خواب با محیطی آرام و ایمن ایجاد کنید. حتما این رنگ را امتحان کنید. 

 

آبی و طوسی مدرن 

آبی و طوسی

یک اتاق آبی فقط با رنگ آمیزی همه دیوارها به رنگ آبی ایجاد نمی‌شود. شما می‌توانید فقط یکی از دیوارها را رنگ کنید و سپس چند قطعه دکور را با آن هماهنگ کنید تا به فضایی سرد و پیچیده دست پیدا کنید!

 

آبی آسمانی و تیره

آبی آسمانی و تیره

این اتاق خواب حس آزادی کامل به شما می‌دهد هرچند به نظر خیلی هم بزرگ نیست اما چیدمان و رنگ اتاق به گونه‌ای انتخاب شده است که این حس را در شما ایجاد می‌کند.

 

منبع: decoist

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.