انتخاب رنگ اتاق خواب عروس

رنگ اتاق خواب عروس

انتخاب رنگ اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس جایی است که باید با هر نقطه دیگری از خانه متفاوت باشد. از دکوراسیون آن گرفته تا رنگ اتاق خواب باید کاملا جذاب و حرفه‌ای ست شود و این کار یکی از سخت‌ترین کارهایی است که به عنوان نقاش ساختمان باید آن را انجام دهید. در ادامه می‌خواهیم نکاتی برای انتخاب رنگ اتاق عروس به همراه چند ایده مناسب بیان کنیم با کافه نقاشی همراه ما باشید.

 

راهنمای انتخاب رنگ اتاق خواب عروس

  • اولین رنگ را انتخاب نکنید: قبل از اینکه رنگ مورد نظر را برای دیوار اتاق انتخاب کنید، ابتدا دکوراسیون را انتخاب و تهیه کنید و بعد به سراغ رنگ بروید، زیرا تغییر رنگ بسیار ساده تر از تغییر دکوراسیون است.
  • از اینترنت الهام بگیرید: قبل از اینکه رنگی را انتخاب کنید، سری به اینترنت بزنید و جستجو کنید، پینترست بهترین مکان برای پیدا کردن ایده‌های جدید است. مطمئن باشید نمونه دلخواه را پیدا خواهید کرد.
  • به سراغ رنگ‌های خنثی بروید: حالا به شما نمی‌گویم که تمام در و دیوارها را به رنگ‌های خنثی در بیاورید. استفاده از همه رنگ‌ها خوب است اما رنگ‌های خنثی بیشترین سازگاری را با وسایل‌تان خواهد داشت.

 

11 رنگ اتاق خواب عروس

حالا که در مورد اصول انتخاب رنگ اتاق خواب عروس اطلاعات لازم را به دست آوردید وقت آن رسیده است که چند نمونه فوق‌العاده که برای شما انتخاب کردیم را ببنیم. با کافه نقاشی همراه باشید.

 

کرم و مرجانی

کرم و مرجانی - رنگ اتاق خواب عروس

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، یک اتاق خواب پر زرق و برق است که به کمک دو رنگ مرجانی و کرم طراحی و پیاده‌سازی شده است. این دو رنگ به خوبی با هم ست می‌شوند. اضافه کردن رنگ سبز و خاکستری هم می‌تواند مانع ایجاد حواس پرتی در اتاق خواب شود.

 

آبی و قرمز سلطنتی

آبی و قرمز سلطنتی

این اتاق خواب دارای چند نگین بسیار زیبا و چشم نواز است که همیشه در کنار هم عالی به نظر می‌رسند. آبی و قرمز سلطنتی بدون اینکه خیلی قوی باشند، می‌توانند به خوبی مکمل هم شوند. این دو رنگ علی رقم اینکه متضاد باهم هستند اما می‌توانند یک رنگ خوب برای اتاق عروس باشند.

 

سبز و زرد آهکی

سبز و زرد آهکی

این اتاق خواب می‌تواند یک ایده جالب برای زوج‌های جوان باشد. زرد و سبز به خوبی با هم ست می‌شوند و فضای اتاق را روشن و شاد می‌کنند. برای جلوگیری از کوچک دیده شدن اتاق خوب سقف را به رنگ سفید در بیاورید. تا احساس قوطی کبریت بودن را به اتاق القا نکند.

 

قرمز و آبی روشن

رنگ اتاق خواب عروس

درست است که رنگ آبی، یک رنگ سرد است اما هنگام ترکیب با رنگ قرمز، تندی آن گرفته می‌شود و حال و هوای تازه‌ای به فضای اتاق خواهد داد. البته برخی فکر می‌کنند که می‌توان از رنگ قرمز و آبی پر رنگ‌تر در اتاق خواب استفاده کرد که خیلی آن را توصیه نمی‌کنیم.

 

قهوه ای و سبز روشن

قهوه ای و سبز روشن

این اتاق خواب دارای رنگ قهوه ای روشن که بسیار باشکوه است در کنار رنگ سبز مایل به آبی است. رنگ‌های قهوه ای، سبز و آبی به خوبی با هم ست می‌شوند. و برای اتاق عروس بسیار زیبا و باشکوه هستند. دقیقا همانگونه که در این عکس مشاهده می‌کنید.

 

آبی و نارنجی

آبی و نارنجی رنگ اتاق عروس

همانطور که در تصویر می‌بینید، رنگ آبی و نارنجی کاملا با هم ست هستند.روشن بودن رنگ نارنجی در کنار رنگ آبی جلوه زیبایی به اتاق خواب عروس داده است. البته وجود دیوارهایی با رنگ خنثی (سفید) در برجسته کردن این دو رنگ نقش زیادی داشته است. 

 

قهوه ای و نارنجی

قهوه ای و نارنجی - رنگ اتاق عروس

این اتاق خواب دارای مجموعه ای از قهوه ای و نارنجی سوخته است. همچننی هماهنگ کردن رنگ دیوارها با لوازم موجود در اتاق خواب توانسته ایده جالبی ایجاد کند. مهم نیست اتاق خواب شما مستر و یا کوچک است می‌توانید از این مدل رنگ استفاده کنید. 

 

رنگ سبز روشن

رنگ سبز - رنگ اتاق عروس

اگر قصد امتحان کردن یک رنگ برای اتاق خواب عروس را دارید، پیشنهاد ما به مشا رنگ سبز است. تن‌های زیادی از این رنگ وجود دارد که می‌اوانید یک اتاق را با آن تزئین کنید. به این عکس نگاه کنید. مطمئنا از دیدن چنین اتاقی لذت می‌برید.

 

نارنجی و برنزی

نارنجی و برنزی

این تریکب رنگ اتاق خواب عروس بسیار باشکوه است. برای برجسته‌تر کردن رنگ نارنجی باید از رنگ قهوهای سوخته هم استفاده کنید. به عکس توجه کنید. دیوارهای خنثی هم در برجسته کردن این رنگ بسیار موثر واقع شده است.

 

بنفش

بنفش رنگ اتاق خواب عروس

این رنگ بنفش فضایی شبیه سیارات و منظومه شمسی را برایتان تداعی می‎کند. احساسی که در این اتاق در شما به وجود می‌اید مطمئنا کاملا منحصر بفرد خواهد بود. وجود رگه‌هایی از رنگ خاکستری در کنار بنفش باعث برجسته‌تر کردن آن شده است.

 

کرم و قهوه ای

کرم و قهوه ای رنگ اتاق خواب عروس

این اتاق خواب دارای رنگ قهوه ای برجسته و بسیار متناسب با رنگ کرم است. این یک اتاق زرق و برق دار است که فضای اتاق خواب کلاسیک را به شما می‎بخشد، زیرا قهوه ای و کرم به طور طبیعی با هم بسیار خوب هستند. این اتاق به سبک سنتی رنگ آمنیزی و دکور شده است. 

 

نتیجه گیری

به نظرتان کدام ترکیب رنگ مناسب اتاق خواب شماست؟ اگر در انتخاب طرح و رنگ اتاق خواب عروس همچنان شک دارید می‌توانید چندین طرح را باهم ترکیب کنید تا یک چیز منحصر به فرد و متنساب با نیاز خودتان ایجاد کنید. خلاقیت مهمترین چیزی است که در رنگ آمیزی دیوار و دکوراسیون نیاز خواهید داشت. در صورت تمایل می‌توانید تجربیات و افکار خود را با ما در میان بگذارید تا همه ما درک بهتری از اینکه در اتاق خواب چه مفهوم رنگی بهتر کار می‌کنند، داشته باشیم.

 

منبع: thesleepjudge

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.