راهنمای انتخاب کوسن برای مبل کرم

کوسن برای مبل کرم

راهنمای انتخاب کوسن برای مبل کرم

بسیاری از افراد رنگ کاناپه و مبل‌های خانه خود را یک رنگ خنثی انتخاب می‌کنند. رنگ کرم از آن دسته رنگ‌های خنثی است که طرفداران زیادی دارد؛ چه در زمینه لباس، و چه در زمینه دکوراسیون خانه. اگر شما هم در دکوراسیون اتاق نشیمن خود یک کاناپه زیبا به رنگ کرم دارید، باید کوسن‌های آن را با دقت و هوشمندانه انتخاب کنید تا زیبایی آن خدشه‌دار نشود. خوشبختانه در زمینه رنگ‌های خنثی، گزینه‌هایی که پیش رو دارید زیاد هستند و می‌توانید به سلیقه خودتان با ترکیب رنگ‌های مختلف بازی کنید و به چیزی که دوست دارید برسید؛ به عنوان مثال، می‌توانید رنگ کرم با یک رنگ خنثی دیگر، یا رنگ‌های پررنگ ست کنید. در مقاله امروز قصد داریم شما را با نحوه انتخاب کوسن برای مبل کرم آشنا کنیم. با کافه نقاشی همراه باشید!

 

از یک کوسن با طرح اشکال هندسی و ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای تیره استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

کوسن‌هایی که طرح اشکال هندسی را دارند، بسیار زیبا و مینیمال هستند. اگر به سبک مینیمال علاقه دارید، می‌توانید برای مبل کرم رنگ خود یک کوسن با طرح اشکال هندسی به رنگ کرم و قهوه‌ای تیره استفاده کنید. سعی کنید تم رنگی کل لوازم اتاق نشیمن را با این ترکیب رنگ هماهنگ کنید تا یک هارمونی زیبا ایجاد بشود.

 

از رنگ طلایی در کنار رنگ کرم استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

یکی از رنگ‌هایی که در کنار رنگ کرم بسیار زیبا دیده می‌شود، رنگ طلایی است؛ به خصوص اگر ترکیب رنگ اتاق نشیمن و کاناپه و مبلهای شما، خاکستری و کرم باشد. برای اینکه کمی به اتاق نشیمن رنگ و لعاب بدهید، می‌توانید بعضی از لوازم تزئینی این فضا را نیز به رنگ طلایی انتخاب کنید.

 

با رنگ‌های طبیعی بازی کنید

کوسن برای مبل کرم

بسیاری از ما به لوازم چوبی علاقه داریم و از آنها در دکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنیم. اگر پایه مبل و صندلی‌ها و کف خانه شما از جنس چوب است، می‌توانید از پرده و کوسن‌هایی با طرح و رنگ طبیعت استفاده کنید. به عنوان مثال، یک کوسن به رنگ کرم روشن با طرح شاخه‌های ظریف درخت.

 

رنگ کرم را تقریبا با تمام رنگ‌های دیگر ست کنید

کوسن برای مبل کرم

اگر دوست دارید رنگ‌های اتاق نشیمن کمی حالت خنثی خارج بشوند و جلوه شادابی داشته باشند، می‌توانید روی مبل کرم رنگ خود از چند کوسن رنگی استفاده کنید. خوشبختانه رنگ کرم تقریبا با تمام رنگ‌های دیگر به راحتی ست می‌شود. به عنوان مثال، آبی آکوامارین، از جمله رنگ‌هایی است که در کنار رنگ کرم بسیار مدرن و زیبا دیده می‌شود.

 

رنگ کرم را با رنگ آبی ملایم ست کنید

کوسن برای مبل کرم

رنگ آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های دنیا است که در کنار رنگ کرم، ترکیب آرامش بخش و زیبایی ایجاد می‎کند. شما می‎توانید روی مبل کرم رنگ خود از چند کوسن راه راه با توناژهای مختلف رنگ آبی استفاده کنید.

 

از رنگ نارنجی روشن یا صورتی کالباسی استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

رنگ‌های گرم، در کنار هم ترکیب خیره‌کننده و زیبایی ایجاد می‌کنند. شما می‎‌توانید روی مبل کرم رنگ خود از چند کوسن به رنگ نارنجی روشن و صورتی کالباسی استفاده کنید تا فضای اتاق نشیمن نورانی و آرامش بخش به نظر برسد.

 

از رنگ خاکستری روشن و صورتی روشن استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

رنگ خاکستری و صورتی معمولا زیاد در کنار هم دیده می‌شوند. این دو رنگ زیبا در کنار رنگ کرم نیز ترکیب خلاقانه‌ و جذابی ایجاد می‌کنند. اگر به رنگ‌هایی با توناژ سرد علاقه دارید، می‌توانید روی مبل کرم رنگ خود از چند کوسن به رنگ خاکستری روشن و صورتی روشن استفاده کنید. در این حالت، برای اینکه دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن و شیک به نظر برسد، بهتر است که میز جلوی مبل را کاملا ساده انتخاب کنید.

 

رنگ کوسن‌های مبل را با رنگ دیوار اتاق نشیمن ست کنید

کوسن برای مبل کرم

همانطور که در قسمت‌های بالاتر ذکر کردیم، رنگ‌های خنثی در کنار یکدیگر و در کنار رنگ‌های پررنگ زیبا دیده می‌شوند. برای اینکه فضای خانه پر از رنگ‌های شاد و چشم‌نواز باشد، می‌توانید چند عدد از کوسن‌های کاناپه را به رنگ دیوار اتاق نشیمن، و چند کوسن دیگر را به رنگ‌های شاد و پررنگ انتخاب کنید، به عنوان مثال، ترکیبی از رنگ کرم، خاکستری روشن، سورمه‌ای و زرد اُکر.

 

از ترکیب رنگ نارنجی و قهوه‌ای شکلاتی استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

یکی دیگر از ترکیب رنگ‌های خلاقانه‌ای که می‌توانید در کنار رنگ کرم از آن استفاده کنید، ترکیب رنگ نارنجی و قهوه‌ای شکلاتی است که همیشه زیبا به نظر می‌رسد و هیچوقت از مد نمی‌افتد.

 

از کوسن‌هایی به رنگ صورتی جیغ استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

رنگ‌های جیغ، به خصوص رنگ صورتی پررنگ، می‌توانند در کنار رنگ کرم به فضای اتاق نشیمن شما جلوه شاداب، منحصر به فرد و خلاقانه‌ای ببخشند.

 

از کوسن‌هایی به رنگ سبز کله غازی استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

سبز کله غازی تیره، یک رنگ بسیار شیک و جذاب است که در کنار رنگ کرم، ترکیب رنگ منحصر به فرد و مدرنی ایجاد می‌کند؛ به خصوص اگر در کنار آن از توناژهای رنگ قهوه‌ای هم استفاده کنید و ترکیب رنگی مثل ترکیب رنگ طبیعت و جنگل ایجاد کنید. در این حالت، اگر جنس روکش کاناپه شما لینن با بافت برجسته باشد، زیبایی دکور اتاق نشیمن دوچندان می‌شود.

 

از کوسن‌هایی به رنگ قهوه‌ای شکلاتی استفاده کنید

کوسن برای مبل کرم

ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای شکلاتی، یک ترکیب رنگ چشم‌نواز و دوست‌داشتنی است که ما را به یاد خوراکی‌های خوشمزه می‌اندازد! شما می‌توانید کاناپه کرم رنگ خود را با چند کوسن و یک آباژور ایستاده به رنگ قهوه‌ای شکلاتی ست کنید.

 

منبع: homedecorbliss

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.