بهترین رنگ اتاق مطالعه

بهترین رنگ اتاق مطالعه

بهترین رنگ اتاق مطالعه

رنگ‌ها می‌توانند احساس آرامش و مولد بودن را منتقل کنند. به همین دلیل است که رنگ اتاق خواب با رنگ اتاق عمل متفاوت است. براساس روانشناسی رنگ‌ها انتخاب رنگ مناسب برای اتاق مطالعه می‌تواند بر روحیه شما تاثیر مثبت بگذارد. متخصصان رنگ شناسی در جهان معتقدند که استفاده از رنگ‌های تیره برای اتاق مطالعه کار درستی نیست. پس کدام رنگ را برای نقاشی ساختمان و اتاق‌ مطالعه انتخاب کنیم؟ در ادامه با کافه نقاشی همراه باشید تا بهترین رنگ برای اتاق مطالعه را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین رنگ اتاق مطالعه کدام است؟

در این بخش قصد داریم محبوب‌ترین رنگ‌هایی که می‌توانید در اتاق مطالعه از آن‌ها استفاده کنید را به شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با کافه نقاشی همراه باشید. ما پیشنهادات بسیار زیبایی برای اتاق شما داریم.

 

کرم کلاسیک و سفید

کرم کلاسیک و سفید - رنگ اتاق مطالعه

این ست رنگی، آرامش بخش‌ترین رنگ برای اتاق شماست. برای چشم‌ها آزار دهنده نیست و اگر شب‌ها قصد درس خواندن در این اتاق را داشته باشید انتخابی فوق‌العاده است. جالب است بدانید ترکیب رنگ به گونه‌ای انتخاب شده است که در طول روز نیز رنگ را جذب کرده تا مانع اذیت شدن چشم‌ها شود.

 

قهوه تیره و خاکستری

بهترین رنگ اتاق مطالعه

حتما جالب است بدانید که رنگ اتاقی که قهوه و خاکستری باشد باعث افزایش خلاقیت شما خواهد شد و به شما کمک خواهد کرد که وظایف روزانه خود را به درستی و دقت انجام دهید. این اتاق آرامش را برای یک مطالعه طولانی مدت فراهم می‌کند و لازم نیست که بگوییم چقدر این رنگ شیک و زیبا است.

 

اسطوخودوس و خاکستری

اسطوخودوس و خاکستری بهترین رنگ اتاق مطالعه

هر طیف رنگی از بنفش از روشن گرفته تا تیره جلوه‌ای با شکوه به هر اتاقی می‌دهد. ترکیب دو رنگ خاکستری و بنفش همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید حس طراوات و صبح زود را به شما القا می‌کند. همچنین این ترکیب رنگی برای هر گروه سنی مناسب است و می‌تواند برای یک اتاق کار بزرگسالان و هم اتاق کودک استفاده شود.

 

سبز سدری و قهوه

سبز سدری و قهوه رنگ اتاق مطالعه

این اتاق مطالعه با میز سبز و کمدهایی به رنگ قهوه بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. نیازی به گفتن نیست که دقیقا همان چیزی است که شما باید برای انجام وظایف یا مطالعه در شبانه روز به آن احتیاج دارید. این ترکیب رنگی اتاق شما را پرانرژی و با طراوت می‌کند و به شما در تمرکز بهتر کمک می‌کند.

 

صورتی، خاکستری و مسی

رنگ اتاق مطالعه - صورتی، خاکستری و مسی

یک ترکیب رنگی زنانه که باعث افزایش آرامش خاطر در شما خواهد شد. جای تعجب نیست، این اتاق برای دختران نوجوان یا اتاق مطالعه یک خانم بسیار مناسب است. همچنین برای چشم بسیار آرام بخش بوده و بعد از ساعت‌ها دسر خواندن و یا کار کردن در آن اصلا حس خستگی نخواهید داشت.

 

سفید و خاکستری

رنگ اتاق مطالعه - سفید و خاکستری

رنگ سفید یکی از انتخاب های محبوب رنگ دیوار است زیرا می‌توانید آن را با هر رنگ دیگری ست کنید و همانطور که در این تصویر از اتاق مطالعه مشاهده می‌کنید، ترکیبی فوق‌العاده است. کمدهای سفید در برابر یک دیوار خاکستری با کف چوبی هماهنگ شده است. اگر می‌خواهید از این اتاق مطالعه به عنوان فضای استراحت هم استفاده کنید، امکان آن را دارید.

 

سبز کمرنگ و خاکستری

سبز کمرنگ و خاکستری

سبز رنگی است که احساس طبیعت را به ارمغان می‌آورد و باعث ایجاد آرامش و طراوات در فضا می‌شود. این رنگ نمادی از یک محیط انگیزشی است و رنگ خاکستری به هر فضایی سبک می‌بخشد و آن را به یک ترکیب رنگی ایده آل برای اتاق مطالعه شما تبدیل می‌کند.

 

آبی، قهوه‌ای و سفید

آبی، قهوه‌ای و سفید - رنگ اتاق مطالعه

اگر فضای مطالعه شما همانطور که در این تصویر می‌بینیم قرار است یک قسمت از اتاق خواب شما باشد، یک ترکیب رنگی پیچیده و در عین حال آرامش بخش از آبی، قهوه ای و سفید ایده آل است. این به اندازه کافی طراوت بخش و روشن است و هر اتاق خوابی را باشکوه می‌کند.

 

منبع: designcafe

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.